Información Infantil

Información de Infantil
El día del Hno. Policarpo es un día festivo y no deberán traerse  al colegio: mochilas, agendas, baberos,  equipos de natación ni de psicomotricidad. Las batas, sabanas, carpetas…se llevaran a casa el día anterior.
Por la tarde, a partir de las 15h, seremos espectadores del Festival que se instalará en el patio. Cada grupo estará con su profesora en las primeras filas. Si  tuvierais que recoger algún niño será imprescindible  indicarlo en el momento  a la tutora y a partir de entonces responsabilizaros de él  en el patio para un buen funcionamiento de la tarde.
El resto de niños  hará la salida desde la clase a la hora habitual.
 Gracias por colaborar y si podéis esta tarde asistir, os esperamos a todos!
Equipo de Infantil


Informació d’ Infantil
El dia del Hno. Policarpo és un dia festiu i no s’ha de portar  a l´escola: motxilles, agendes, pitets, equips de natació ni de psicomotricitat. Les bates, llençols, carpetes... es portaran a casa el dia abans.
A tarda, a partir de les 15h , serem espectadors del Festival que s’ instal•larà al pati. Cada grup estarà amb la seva professora  a les primeres files. Si  heu de que recollir algun nen  serà imprescindible  indicar-ho en el moment  a la tutora i a partir de llavors  responsabilitzar-vos d’ell al pati per un bon funcionament  de la tarda.
 La resta de nens  faran la sortida des de les classes  a l’hora habitual.
 Gracies per col•laborar i si podeu aquesta tarda assistiu, us esperem a tots!
Equip d’Infantil